دتکتور دود بی سیم فایروال FIREWALL 315 Mhz

دتکتور دود بیسیم فایروال

دتکتور دود بی سیم فایروال FIREWALL 315 Mhz
این نوع از دتکتور ها با تشخیص دود، آتش سوزی را تشخیص داده و با اعلام آن به سیستم مرکزی دزدگیر شرایط را برای آژیر کشیدن دستگاه و اطلاع رسانی مهیا میکنند.
دتکتور بیسیم مخصوص دود فایروال از سری محصولات دزدگیر فایروال است و این وسیله بسیار هوشمند مجهز به سنسور تشخیص دود است که میتواند این امر را به دستگاه مرکزی اطلاع دهد ،این سنسور برای برق مصرفی خود از یک باطری کتابی 9 ولت بهره میگیرد که در صورت استفاده از باطری کتابی آلکالاین مرغوب میتواند تا یکسال سنسور را فعال نگه دارد،به یاد داشته باشید دتکتور دود بیسیم  فایروال بر اساس فرکانس کاری استاندارد 315 مگاهرتز کار میکند و قابل اتصال به تمامی دستگاه های بیسیم موجود در بازار می باشد ولی بهتر است برای بیشینه بهره وری همواره از دستگاه مرکزی استاندارد فایروال استفاده شود.
همچنین این سنسور دود بیسیم از یک بیزر داخلی نیز بهره میگیرد تا در مواردی که محل نصب فاقد سیستم مرکزی باشد بتوانید به صورت مستقل از این دتکتور دود استفاده کنید.
هرچند این سنسور در زمان تشخیص دود به مدت حدود 30 ثانیه صوت خواهد زد ولی بر روی ان دکمه ریست تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید زودتر از زمان در نظر گرفته شده آن را قطع نمایید.

ولتاژ کاری 9 ولت DC
برد بیسیم 15 تا 20 متر با مانع
مصرف کم باطری
دارای جامپر جهت تنظیم عملکرد با دستگاهای مختلف موجود در بازار
دارای آژیر داخلی مجزا از دستگاه مرکزی که این امکان را فراهم میکنم بدون دستگ
دکمه تست عملکرد
قابلیت ست شدن نا محدود با تمامی دستگاه ای 315 مگاهرتز
فرکانس عملکرد 315 مگاهرتز
مناسبت جهت نصب در آشپزخانه ها و محل هایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد.

جهت مشاهده قیمت روز دتکتور دود بیسیم فایروال به لینک زیر مراجعه نمایید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ریپیتر افزایش برد ریموت و چشم های بیسیم

چشم بیسیم فایروال H9